A fogyasztásösztönző akciók célja, hogy a viszonteladók és a
végfelhasználók többet vásároljanak a cég által kínált termékekből és
szolgáltatásokból. A jól megtervezett promóciós kampány azonban nemcsak
pillanatnyi eredményt hoz, de hosszú távon is kedvező hatással van az
értékesítési mutatók alakulására.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Promóciós tréning során a
hallgatók megismerik, hogy mely módszerek segítségével ösztönözhetik a
kereskedőket, a terjesztőket, az eladókat, és a fogyasztókat. A két
napos, intenzív képzés során a résztvevők nemcsak a szükséges elméleti
alapokat szerzik meg, de azokat a könnyen alkalmazható módszereket is
begyakorolják, amelyeket alkalmazva hosszan tartó eredményeket érhetnek
el.
A képzést a következő
munkatársak részére ajánljuk:
- Termékmarketinggel foglalkozó kollégák részére
- Marketing és értékesítési vezetőknek, akik kapcsolatba kerülnek a
terjesztőkkel és a vevőkkel
- KKV-k elsőszámú vezetőinek
- Mindenkinek, aki a fogyasztásösztönzéssel kapcsolatos ismereteit
bővíteni kívánja
A képzés során a
hallgatók:
- Megismerik a leghatékonyabb fogyasztásösztönző módszereket,
- Megtanulják, hogy az őket delegáló cégek termékeit miként
népszerűsíthetik hatékonyan,
- Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek segítségével tovább növelhetik
cégük piaci részesedését, és könnyebben megszólíthatják vevőiket.
A tréning tematikája:
1. NAP:
- A fogyasztásösztönzés helye a komplex termékkommunikáción belül
- A fogyasztásösztönzés célja és típusai
- A promóció eszközei
- A kereskedelem ösztönzése
2. NAP:
- Az eladószemélyzet ösztönzése
- Vásárlói promóciók
- Ellenőrzés és hatékonyságmérés
- Megvalósítási ütemterv
Információ:
A tréningről és a jelentkezésről bővebb
felvilágosítást ad:
Horváth Róbert
oktatásszervező
Tel: +36 (30) 421-04-10
E-mail: robert.horvath@mspr.hu
Várjuk jelentkezését!
Jelentkezés:
- Jelentkezzen online, itt!
- A letölthető jelentkezési lapot küldje vissza a robert.horvath@mspr.hu e-mail címre,
vagy a +36 (1) 336-0835 fax számra!
|