Egy konferencia, ahol az esettanulmányoké a főszerep. Marketingesek beszélnek sikerekről, kudarcokról, stratégiai és taktikai megoldásokról.
Egy találkozó, ahol marketing területén dolgozók cserélhetnek tapasztalatot és építhetik szakmai kapcsolataikat.
Szekciók:
Hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló?
Hogyan találjunk ki eladható terméket, szolgáltatást?
Milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés?
Hogyan használjuk hatékonyan a divatos közösségi csatornákat?
Kapcsolódó események:
Chemistry Meeting: ahol megbízó és ügynökségek kötött keretek között ismerkedhet
Workshopok: a briefírásról és egyéb témákról
Az esemény koktélpartival zárul
Miért érdemes eljönni?
A marketing szakma szereplői egy helyen, egy időben
Találkozási lehetőség sok szektor vezetőivel
Tartalmas szakmai előadások plenáris és szekció ülések, workshopok
Kötetlen ismerkedési lehetőség a szünetekben és a koktélpartin
Kinek érdemes eljönni?
Multi cégek, KKV-k marketingesei, ügyfélkapcsolati menedzserek az alábbi szektorokból:
FMCG
pénzügyi szektor
ipari gyártók
gyógyszeripar
telekommunikációs cégek
média és kommunikációs ipar
szállodai és turisztikai szektor
Részvételi díj:
Teljesárú jegy: 24 900 ft + áfa
Kedvezményes* jegy: 19 900 ft + áfa
*3 főtől és Kreatív, Élelmiszer, Turizmus Trend, Vendég és Hotel, Gyártás Trend és Medical Tribune előfizetőknek és március 4-ig jelentkezőknek