Milyen a vonzó online tartalom, amely látogatókat és vásárlókat generál?
A tartalommarketing csodákra képes, ha jó csinálják, de sokan még azt sem tudják, hová is sorolják. Egy újabb PR eszköz, marketing kommunikációs taktika vagy valami más? Opcionális, szükséges, vagy megkerülhetetlen?
Előadóinkkal az alábbi kérdésekre keressük a választ:
Mi az tartalommarketing, miért kell és hogyan fogjunk hozzá?
Hol van a tartalommarketing szerepe egy szervezeten belül? Milyen stratégia mentén, milyen gyorsasággal, és milyen jóváhagyási folyamatban születik, és ki koordinálja?
Milyen a vonzó, a fogyasztó és a márka számára is releváns tartalom?
Hogyan gyártsunk vonzó online tartalmat, amely látogatókat és vásárlókat generál?
Mire jó és hogyan készülnek a Facebook-alkalmazások, mobil applikációk és más a vásárlók bevonását segítő online marketing fejlesztések?
Hogyan segítsük a felhasználókat vásárolni?
Hogyan lehet egy „ábrával” mindent elmondani?
Infografika: több mint egy fénykép, összetettebb mint egy rajz és informatívabb mint az írott szöveg… de mitől lesz egyszerűen lenyűgöző?
Hogyan használjuk tartalmaink alapján a keresőmarketinget, a közösségi médiát és az online marketingarzenál más eszközeit, hogy látogatókat, tartalomfogyasztókat és vásárlókat szerezzünk?
Fontos kérdések és szakértő válaszok a HVG legújabb online marketing szemináriumán, ahol a meghívott előadók között Goldenblog-díjas blogger, online szerkesztő, alkalmazásfejlesztő és online marketinges egyaránt szerepel!