RENDEZVÉNYEK -> II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia

II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia
Időpont:2013.02.21.->2013.02.21.
Helyszín: Danubius Helia Hotel ( Budapest, XIII. Kárpát u. 62. )
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

  • Sikersztori! Minden kulisszatitok a néhai Westel 900 szülőatyjától.
  • 5 eddig még nem publikált marketing stratégia premierje.
  • Gazdasági előrejelzés, és erre épülő profitnövelő javaslatok.
  • Hogyan lehet elérni a maximális profitot az export és import jó koordinációjával?
  • Vállalatok, amelyek vezetői olyan tudás birtokába jutnak, amelyről mások csak álmodoznak, óriási lépéselőnybe kerülnek.
  • Elég! Ne várjon tovább a kintlévőségeire.
  • Marketing, értékesítés és vállalatvezetés Nagykereskedőkre, Gyártókra szabva. Ne kezdje el az évet e tudás nélkül!

Milyen trendeket kell követnie azoknak a Nagykereskedéseknek, Gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni?

2013 a teljes fordulat éve: az elmúlt évben több tucatnyi marketing, értékesítési, pénzügyi és üzleti megoldás avult el. Ezt kihasználva olyan vállalkozások kerültek a piaci élmezőnybe, akik VÁLTANI tudtak, akik ÚJ STRATÉGIÁKAT vezettek be. Az Ön cége ide tartozik?

A nagyléptékű növekedéshez 2013-ban szüksége lesz néhány külünleges képességre. Vértezze fel magát velük a II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencián:

  1. Speciális Nagykereskedelmi és Gyártó cégekre írt forgalomnövelő forgatókönyvekre;
  2. Kapcsolati tőkére – amelyet bőséggel szerezhet a konferencián kiálltóktól és a többi vendégtől;
  3. Üzleti, pénzügyi, gazdasági kulisszatitkokra, amelyek nélkülözhetetlenek az innovációnál, bevételnövelésnél;
Jegyvásárlás kizárólag Nagykereskedelmi és Gyártó cégeknek itt!

A konferencia előadói

Jagodics Rita

a NagykerMarketing tulajdonosa

5, eddig még nem publikált marketing stratégia premierje

Míg tavaly napi 30 email-t kaptunk, ma már 50-et. Míg tavaly az offline újságokból informálódtunk, ma már tableteket olvasunk. A gyors változások miatt 5 dologban a cégének is váltania kell. A vevők igényszintje ugyanis olyan gyorsan formálódik, hogy ha egy cég nem követi azokat, akkor még az olyan nagy vállalatok is elhalványodnak, mint a Nokia.

Jagodics Rita 5 olyan marketing stratégiát mutat be a nagyközönségnek, amelyek segítségével cége lépést tarthat vásárlói igényeivel.


Sugár András

a Westel 900 és a T-Mobile egykori vezérigazgatója

A Westel 900 stratégia

Hogyan lehet egyről a kettőre lépni? A piaci mellékszerepből főszereplővé válni? Sugár András, a T-Mobile és a Westel 900 egykori vezérigazgatója az egyik legkeményebb piacon alkotott maradandót. Mi volt a titka? És mi az, amit ma már másképp csinálna? Egy rendhagyó előadásból ez is kiderül.

Lőrincze Péter

a TriGranit alelnöke, a VOSZ elnöki főtanácsadója

Segítség cége gazdasági döntéseiben!

Mi várható 2013-ban a gazdaságban? Lőrincze Péter izgalmas előadásában segít a nagykereskedő- és gyártó vállalkozásoknak, hogy jobban átlássák piaci környezetüket.


Szabácsik Gergely

a NagykerMarketing vezető tanácsadója

Nagykereskedelmi marketing a webkorszakban

Milyen szabályokat kell betartania egy nagykereskedelmi cégnek, egy gyártónak a honlapján? Hogyan tudja elősegíteni az értékesítést egy nagykereskedő honlapja? Szabácsik Gergely az egyik legnagyobb növekedési lehetőséget garantáló kommunikációs csatornáról, az internet marketing területéről hoz el 3 olyan stratégiát, amelyet egyetlen piaci élmezőnybe tartozó cég sem nélkülözhet 2013-ban.


Dr. Nagy Viktor

az Eximbank és a MEHIB üzleti vezérigazgató-helyettese

Exportfinanszírozási lehetőségek

Mit kell tudni az exportról, hogy abból a maximumot hozzuk ki? Milyen megoldásokat alkalmazva érdemes kimenni külföldre? Egyáltalán melyik ország legyen a célállomás, és hogyan lehet elérni a maximális profitot az export és import jó koordinációjával? Dr. Nagy Viktor előadása rendkívül hasznos segítség lesz a külföldi piacokban is gondolkodó cégeknek.


Csatlós Csilla

a Direktinfo Kft. ügyvezetője

Pénzügyi stabilitás produktív kintlévőség kezeléssel

Vajon mit tehet a cége az olyan helyzetekben, mikor a viszonteladói hosszabb fizetési haladékot kérnek? Egyáltalán hogyan tudja behajtani a tartozásokat egy nehezebb gazdasági helyzetben? Csatlós Csilla olyan eszközökkel érkezik az előadásra, amelyek stabilizálják a viszonteladóival való pénzügyi kapcsolatát, és rövid időn belül jól fizető ügyfelekké kovácsolja őket.


Sterck Péter

a Dale Carnegie Magyarország vezető tanácsadója

Életmentő megoldásokkal a piaci élvonalba

Egy cég eredményei nagyban függnek a vezető teljesítményétől. Éppen ezért azok a vállalatok, amelyeknek vezetői olyan tudás birtokába jutnak, amelyről mások csak álmodoznak, óriási lépéselőnybe kerülnek. A Dale Carnegie 100 éves történelme alatt nem csak számtalan céget mentett meg, de megoldásaival gazdaggá is tette őket. Sterck Péter, a kríziskezelés kiemelkedő szakértője, aki előadásában életmentő vezetői stratégiákat mutat be Nagykereskedők, Gyártók vezetőinek.


Tóth Péter

a Lipóti Pékség alapítója

A STRATÉGIA, AMIVEL A MULTIK IS LEGYŐZHETŐK

A lehetetlen nem létezik. Legalábbis Tóth Péter szerint biztos nem. Egyetlen üzlettel indult, mára pedig egy több mint 100 mintaboltból álló hálózat irányítója. Hogyan érhet valaki a multik nyomába szinte a semmiből? Milyen hihetetlennek tűnő stratégiákat kell alkalmazni ehhez? Mi különböztette meg versenytársaitól, akik ma is egyetlen üzletben dolgoznak napi 14 órát? Tóth Péter elhozza nekünk a Lipóti Pékség lenyűgöző siker forgatókönyvét… aktuális példákkal színesítve.

További információ