RENDEZVÉNYEK -> XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
Időpont:2017.05.24.->2017.05.26.
Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)
Szervező: Piac és Profit Kiadó Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 144..
Web: www.piacesprofit.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/2398400

Telefax: 1/2399595

XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója

Konferencia és kiállítás

Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)
Időpont: 2017. május 24–26. (szerda 14 órától péntek 14 óráig)

Program

Május 24 Szerda, 14.00–18.00 

Megnyitó

Nyitóelőadás

Varga Mihály gazdasági miniszter, Nemzetgazdasági Minisztérium: A kormány piaci környezetet erősítő tervei. (felkérés alatt)

Dr. Kolozsi Sándor főosztályvezető Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály (MEKH): A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései.

A munkatárs, a csapat és a vezető

Kovács Eszter pszichológus, trénerProfil Training Kft.: Az egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe. 

Gombos Mónika AVS tréner, neurocoach tanácsadó A neurotechnológia gyakorlati megvalósításai a hatékony stresszkezelésben.

AVS tréner, neeurocoach:  Stresszkezelés  a frontvonalban (egyeztetés alatt)

Villámprezentációk (10-15 perc): Nyerő képzési módszerek, szemléletek, technológiák bemutatkozása (egyeztetés alatt)

Technológiai trendek – A szakmát támogató innovációk

Lőrincz Gergely ügyvezető igazgató, Robot-X Hungary Kft.: Robottechnológia. Szép új világ! (felkérés alatt)

Kelen András ügyvezető, Triad Computer Services: Ügyfélélmény digitalizációval. Tranzakcionális rendszerek hatása az ügyfél-elégedettségre.

Molnár Gábor ügyvezető igazgató, L Tender Consulting Kft.: Adatvédelelem és információbiztonság az ügyfélszolgálati munkában.

Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.: A 21. századi call- és contact center. Miért jó az omnichanem ügyfélszolgálati megoldás?

UHU Systems: Hogyan lehet megvalósítani a magas rendelkezésre állást az informatika segítségével?

Szakértői előadás: A gaminification legújabb módszerei. (felkérés alatt)

Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.: Az új generációs szervezeti gamification szerepe a viselkedés változtatásában. Esettanulmányok és tapasztalatok az elmúlt öt évből. Kitekintés a jövőre.

Szakértői előadás: Appok az ügyfélszolgáltatás érdekében. Toldjuk meg appal! (felkérés alatt)

További prezentációk előadások felkérés alatt!

 

Május 25. Csütörtök, 10.00–­13.00

Nyitóelőadó:

Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése.

Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához

Borbély László ügyvezető igazgató, szervezetfejlesztő, executive  coach, SPA Tudásbázis Kft.: Mérésre alapozott, coaching típusú vezetés az ügyfélszolgálatosok világában.

Dunás-Varga Ildikó fogyatékosságügyi referens, EMMI Fogyatékosságügyi Főosztály: Fogyatékossággal élők a magyar munkaerőpiacon.

Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más?

Új gyakorlatok bemutatkozása

Vadász Attila ügyvezető igazgató, Job CTRL Kft.: A munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. A munkavégzés eredményét segítő JC360

További prezentációk egyeztetés alatt!

 

Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére 

Csak a konferenciára regisztráltak számára. Névjegycsere, plenáris bemutatkozás. A Networkingre külön kell bejelentkezni a szervezőknél!

 

Május 25. Csütörtök, 14.00­–17.00

 Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei.

Reisz Róbert lakossági fiókvezető, CIB Bank: Einstein az ügyfélszolgálaton.

Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center?

Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Business Coach Kft.: Páratlan páros? A coaching ereje az ügyfélélmény fejlesztésében.

Kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat?

Beszélgetőpartnerek:

Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft. További résztvevők felkérés alatt (max. 5 fő)

Új gyakorlatok bemutatkozása:

UHU Systems: Nemzetközi piaci kitekintés a kontakt centerek világába.

Fellegi Máté ügyfélszolgálati igazgató: Magyar Posta Zrt. : Az e-kereskedelem hatásai. 

Tiba Gábor ügyfélszolgálati vezető, Wizzair: Panaszkezelés a 21. században.

További prezentációk egyeztetés alatt!

18.00–21.00 Történelmi Lovasjátékok bemutató és középkori lakoma

 

Május 26. Péntek, 10.00–13.30

Előadó:

Scherer Zsolt igazgatóhelyettes, sajtófőnök, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció.

UHU Systems Kft.: Itt a nyakunkon az EU Adatvédelmi Rendelete. Súlyos szankciók, ha nem készülünk fel rá!

Az SSC-k sikerének titka, gyors fejlődésük feltételei

Vitaindító előadás:

Ránki K. Richárd ügyvezető igazgató, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség: HOA SSC Benchmark Survey 2016 – Az SSC-szektor helyzete Magyarországon.

Fórum az SSC jövőjéről max. 5 fórumrésztvevővel (felkérés alatt)

Ügyfélelégedettség. Az elégedett ügyfél többet vásárol!

Szakértői előadás: Az új és régi ügyfél kezelése a social media bevonásával. (felkérés alatt)

Szakértői előadás: A hűség és a márka. A hírnév, a kommunikáció és a marketing szerepe az eredményességben. (felkérés alatt)

A program változtatási jogát fenntartjuk! 

További felvilágosítás és információ:

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : konferencia@piacesprofit.hu