RENDEZVÉNYEK -> Sales & pszichológia - konferencia

Sales & pszichológia - konferencia
Időpont:2019.05.28.->2019.05.28.
Helyszín: HATSZÍN TEÁTRUM 1066 Budapest Jókai u.6.
Szervező: Kreatív - PHP Média Csoport

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi Irodapark - Montevideo u. 3/B..
Web: phpmedia.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4500

PROGRAM

8:30-9:00 Regisztráció

9:00-9:25 Hogy használd a pszichológiát az értékesítésben? 
Sok olyan hasznos eredményt fedeztek fel pszichológus kutatók, melyek az értékesítők hasznára válhatnak. Meggyőzésben, kifogáskezelésben vagy akár az árképzésben. 
Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus

9:25-9:55  Az eredményes csapatteljesítmény titka - avagy hogyan válogat és motivál egy NB I-es edző? 
A sportban, akár csak az értékesítésben látványosak az eredmények. Ezek pedig sokszor függenek a csapattól, a környezettől, hogy az mennyire inspiráló, mennyire tudnak a tagok együttműködni. Milyen szempontokat mérlegel egy edző egy-egy döntésnél?
Szabó Edina,  ÉRD NB I-es női kézilabdacsapat vezetőedzője

10:00-10:25 Amit a sportpszichológiából tanulhatunk: mentális felkészülés egy tárgyalásra 
Hogy trenírozzák magukat az élsportolók a sikerre? Milyen módszerek vannak erre? Mit kezdenek a zavaró tényezőkkel? És mit tanulhat ebből egy értékesítő?
Faludi Viktória sportpszichológussal beszélget Molnár Péter, a PPH Media értékesítési vezetője

10:30-10:50 Bizalomépítés az értékesítésben
 Te mit teszel azért, hogy bizalmat építs az ügyfeleidben? Miből fogod észrevenni, hogy sikerült kiépítened a megfelelő bizalmi viszonyt? (Ember az ügyfél mögött…)
Martonosi-Nagy Judit, Assessment Systems Hungary, Projektmenedzser, Senior tanácsadó

10:50-11:05 18+ ... A szenvedélyes értékesítés és az oda vezető út 100 napja
Miként lehet elkötelezett, hatékony és már-már szenvedélyes biztosítási tanácsadói hálózatot építeni? A válasz az utánpótlás megfelelően felépített onboardingjában rejlik. 
Vendler Balázs, Games for Business, CEO

11:05-11:30 Kávészünet

11:30-11:50  "Free the game" - Szabadság&felelősség=versenyelőny?  
Adódhat bármi jó abból, ha a döntéseket nem a központ tapasztalt "szakértői" hozzák? Nem csak galibát szül az, ha az értékesítők szabad kezet kapnak?   
Mi a csudát jelent az, hogy szubszidaritás? A fizetésen kívül más is motivál?... na ne vicceljünk! És a végén ki állja a cehhet?
Horváth Sándor Farkas, Decathlon, HR vezető

11:50-12:10 Átalakuló szerepkörök az b2b értékesítésben - ami eddig működött, nem sikeres többé
Az értékesítési szakma talán egyik legnagyobb dilemmája megosztani a figyelmünket a piac és a belső működés fejlesztése közt. Azok akik nem találják meg a két irány közti egyensúlyt hamar szembesülnek a megváltozott környezet üzletre gyakorolt hatásaival.
Toldi Gábor, DTC Solution, tulajdonos ügyvezető

12:10-12:30 Értékesítettél már influencerrel?
Minden az influencervilágról és annak értékesítési erejéről.
Sápi Márton, Star Network, értékesítési igazgató

12:30-12:50  “Megírtam, kiposztoltam, eladtam” – egy online értékesítési csatorna tudatos felépítésének története
Lakatos Levente, író önállóan kezdte értékesíteni könyveit. Autodidakta módon tanulta ki az online értékesítés fortélyait, melynek részleteiről be is számol: Milyen eredményeket lehet elérni? Mi éri meg – és mi nem? Hogy és hová érdemes terelni a közönséget? Merchandising trükkök… 
Lakatos Levente, író

12.50-13:00 Az értékesítésnövekedés eddig rejtett módjai
Mi motiválja a sales-est? Egy esettanulmány kapcsán megmutatom, mi köze a motivációtérképezésnek az értékesítésnövekedéshez. 
Czagler Zsuzsanna, Motivational Maps Business Practitioner and Trainer  for Hungary 

13:05-14:00 Ebédszünet

14:05-14:25 Puszi, facebook, hírlevél :) - ügyfélélmény a Mol Limónál
A Limo ügyfelek digitális, személyes és közösségi élményei, azaz hogyan lehet egyszerre szolgáltatást nyújtani, üzletet működtetni, innovációt meghonosítani és kiszolgálni a felhasználói igényeket?
Somfalvi Aliz, MOL LIMO, marketing vezető

14:30-14:50 Őszinte együttérzés és visszatérő vásárló: kifogáskezelés mesterfokon
Legyen szó akár profi reklamáció-turistáról, akár szimplán elégedetlen vendégről, egy étterem/szállodatulajdonos életének mindennapi része a kifogáskezelés. Mindent a hatékony tárgyalástechnikai eszközökről.
Gendúr András, étteremtulajdonos, La perle Noir / gasztrotanácsadó

14:50-15:10 Ha porszívót el tudsz adni, mindent el tudsz adni!
Magyarország egyik legsikeresebb porszívóügynöke mesél arról, hogy minek köszönheti eredményességét, és értékesítési vezetőként hogyan fejleszti, motiválja a csapatát egy nehezített pályán, ahol "hideghívásokból", ajánlásokból kell megélni. 
Vörös Kornél, Vorwerk Magyarország, értékesítési vezető

15:10-15:35 Siker a viharok közt – alkalmazkodás a megváltozott piaci körülményekhez 
Mi történne ha egyik  napról a másikra megszünne a kereslet a javaid iránt? Hogyan lehet egy megszűnő (juttatási) piacot, újragondolni?   Öt dolog ami sikerre vitte a sales stratégiát!
Balázs Krisztián, Edenred, ügyvezető igazgató

15:35-16:00 New Business (megint) - miért kéne elengedni, ha megint támadt egy jó ötletem?!  
Barathi Tamás vagyok, nyughatatlan vállalkozó, startupper, álmodozó. Mindig keresem az új lehetőségeket vagy legalábbis nem hajolok el előlük. Gyerekkorom óta értékesítek, a piacon tanultam a legnagyobb kofáktól, később multi környezetben a legdörzsöltebbektől
Barathi Tamás, Founder, CEO - Colibri HR Solutions, Co-founder, CEO - Zyntern.com, Co-founder - Blue Colibri App