RENDEZVÉNYEK -> Nagy Employer Branding Nap 2019

Nagy Employer Branding Nap 2019
Időpont:2019.11.28.->2019.11.28.
Helyszín: CEU (150 Budapest, Nádor utca 15.)
Szervező: Kreatív Csoport (Professional Publishing Hungary Kft.)

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/B..
Web: www.kreativ.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4510

Van új a nap alatt!  Employer branding trendek
Frissítő globális employer branding körkép, hazahozott tanulságok a World Employer Branding Day-ről. Trendszetter előadás arról, hogyan csinálják a nagyok a világ körül, és könnyen beépíthető tanácsok kicsiknek is. 
Előadó: Zvezdovics Anita, Brandfizz, Társalapító & Chief Fizz Offizzer

Ezek a mai fiatalok… Mit és hol keresnek? 
Bernschütz Mária a mai fiatalokkal kapcsolatos információit már rég nem a tanulmányaira, mint inkább az egyetemi oktatóként szerzett tapasztalataira alapozza. Szerinte a mai srácok...
Előadó: Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus

A trendi szlogeneken túl: Hallod-e, amit igazán hallani akarnak?
Minden multinacionális vállalat hatalmas küzdelmeket folytat a munkavállalók megszerzéséért. A marketing feladata, hogy eladja a céget, amit trendibbnél trendibb szlogenekkel tesz meg. De mi van a szlogeneken túl?
Előadó: Dr. Szilágyi Judit, Come&Grow, ügyvezető igazgató, vezetésfejlesztési tanácsadó

A pszichológiai jóllét az employer branding szolgálatában
Az előadás azt járja körül, hogy milyen módon van hatással a munkatársak jólléte, és az annak emelését célzó akciók a cég brandjére, illetve példát ad ilyen akciócsomagra is.
Előadó: Órás Andrea, Assessment Systems, tanácsadó, pszichológus

Mutasd a szervezeti motivációtérképed, megmondom, milyen az employer márkád!
Az egy dolog, hogy sikerül kialakítani egy vonzó képet a cégről, de vajon ez a kép és a céges kultúra a gyakorlatban mennyire fedi egymást? Esettanulmánnyal mutatom meg, hogy mennyire nem egyszerű a mutatott márkát fenntartani a gyakorlatban, és ez milyen világosan látható egy szervezeti motivációs térképből.
Előadó: Czagler Zsuzsa, Motivational Maps, Business Practitioner and Accrediting Trainer

Stíluskommunikáció  a dolgozói élmény megteremtésének és fenntartásának támogatása
Előadó: Tóth Mónika, Personnel, ügyvezető igazgató

Employer branding házon belül: agilis transzformáció és annak újszerű kommunikációja a Telekomnál
Az employer branding tudatos alakítása nem csak kifelé fontos, a belső kommunikáció célja is többek közt a munkáltatói márka és az üzleti stratégia erősítése. Milyen újszerű megoldásokat alkalmaz a Telekom?
Előadó: Kutas István, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató

Miért lett a frissdiplomás toborzásból journEY Program? – #Magadraismersz: employer branding stratégia és toborzási kampány az EY-nál  
Mit tett az EY ahhoz, hogy a végzős egyetemisták magukra ismerjenek a cég karrierlehetőségeiben? Konzisztensen felépített stratégia, valamint online & offline kampányok segítségével így sikerült még vonzóbbá válni az Y és Z generáció számára. 
Előadó: Lázár Gábor, EY, Head of HR 

Elkötelezés  klikk, bevonás  post, #belső brandépítés
Belső employerbranding-építés a legújabb technológiai megoldásokkal
Előadó: Barathi Tamás, Blue Colibri, alapító

Digitális toborzási és onboarding hatékonyságnövelés egy szerteágazó szervezetben: GrandVision megoldások
Hogyan fejleszd a munkavállalói élményt és kommunikálj gyorsan, egyszerűen és hatékonyan kollégáiddal a bevonzástól az onboardingon át a hosszútávú megtartásig, a kereskedelmi szektorban?  
Előadó: Szilvási Gábor, Grandvision, HR Director

Egy újabb rendhagyó húzás a Drehertől: reality az employer branding jegyében
Fél-reality/vloggolás mint új munkáltatói márkaépítés. Előadás az ötlet hátteréről, a pilot kihívásairól és kulisszatitkairól.
Előadó: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak, HR igazgató

Kék- és fehérgalléros munkavállalók újszerű bevonzása és elkötelezése az ACCOR-nál
Hogyan tette láthatóvá az Accor a kollégák munkájának fontosságát? Miért vált a szobaasszony a tisztaság őrangyalává? EVP-lokalizáció, pozícióbranding és integrált stratégiaépítés egy egységes munkáltatói márka érdekében.

Előadó: Péter Dávid, ACCOR, Employer Branding Coordinator

2020 Employer Branding Vision: „War for talent” vagy „War for content”?
Az employer brandinget miért nem lehet lekapcsolni? Mi fogja meghatározni az elkövetkező évek trendjeit? Frissítő útravaló azoknak, akiknél az employer brandingre nincs elég házon belüli erőforrás, de nem kampányokat, hanem stratégiát építenének - szeretnék mérni a ROI-t.
Előadó: Horváth Ádám, Brandfizz, Társalapító & Chief Sparkle Offizzer