HÍREK->Archívum

Szakmai hírek Kulturális és egyéb hírek Keresés a hírekben

 
Country Branding: Nemzetközi Identitás és Imázs konferencia november 28-án a nemzeti márkaépítésről
2006.11.27.

A sikeres nemzetek sokféleképpen alkalmazkodnak a gyorsan fejlődő és változó globálizálodó világhoz. A közbeszédben és a társadalmi vitákban többnyire a globalizáció kihívásaira adott politikai és gazdasági válaszok vannak reflektorfényben. Anélkül, hogy bármely mértékben alábecsülnénk ezek jelentőségét, mi a DEMOS Magyarország Alapítványnál úgy látjuk, hogy olyan < puha > fogalmak, mint egy nemzet önképe, vagy a külföld felé képviselt identitása, szintén kulcselemei a sikernek. Kutatások azt mutatják, hogy a magyarok Európa legpesszimistább és legkevésbé vállalkozó szellemű népei közé tartoznak, valamint hogy a biztonságot és kiszámíthatóságot helyezik az értékpiramis csúcsára. Mindettől nem függetlenül a külföldet célzó reálisabb, pozitív imázs közvetítésére indított próbálkozásaink eddig rendre kudarcot vallottak.

Program:

09.30 - 10.00 Regisztráció
10.00 - 10.15 Köszöntőt, bevezető előadást mond Dessewffy Tibor
10.15 - 10.45 Edward M. Walsh előadása
10.45 - 11.10 Szünet
11.10 - 11.40 Jeremy Hildreth előadása
11.40 - 12.10 Hankiss Elemér előadása
12.10 - 12.30 Kérdések-válaszok
12.30 Zárszó
12.30 - 13.15 Sajtótájékoztató
13.15 - 14.00 Szünet
14.00 - 16.00 Zárt műhelymunka a regisztrált költségtérítéses résztvevőknek. Beszélgetőtársak: Edward M. Walsh, Jeremy Hildreth, Hankiss Elemér, Dessewffy Tibor

Meghívott előadóink:

Hankiss Elemér, egyetemi professzor, az MTA tagja, a Találjuk ki Magyarországot mozgalom vezetője

Jeremy Hildreth, a Portugália, Lengyelország, Románia, imázsépítésében is részt vevő, tekintélyes britt Saffron Consultants branding cég vezető munkatársa

Edward M. Walsh, egyetemi professzor, független Ír szakértő, a Limerick-i Egyetem alapító elnöke, a New York-i Tudományos Akadémia és a Királyi Ír Akadémia tagja.

Vendégeink előadásaiból és a műhelymunka során választ kaphatunk többek között arra, hogy vajon:

Alakítható-e a nemzeti identitás?
Miért kell változtatni egy ország imázsán?
Mást gondolunk magunkról, ha mást gondolnak rólunk?
Hogyan kelthet egy ország jobb benyomást?
Melyek az imázs-teremtés fő szempontjai, lépései, hatása?
Vannak-e az üzleti és politikai identitás-teremtés között hasonlóságok?

A konferenciát követően, 14.00 - 16.00 óra között, kis létszámú, zártkörű, interaktív műhelymunkát rendezünk. Ezt elsősorban marketing, turisztikai szakembereknek, nemzetközi magyar és külföldi vállalatok stratégiával foglalkozó vezetőinek és a témában járatos kutatóknak ajánljuk.

A munkamegbeszélés részvételi díja: 52.000,- Ft + Áfa.

Ha részt kíván venni, kérjük, külön is jelezze a rendezveny@demos.hu email címen, vagy telefonon a 3322-411 számon.

A konferencia ingyenes, a délutáni műhelymunkára jelentkezőktől költségtérítést kérünk.
Regisztrációját és kérdéseit küldje a rendezveny@demos.hu címre. A sikeres regisztrációról és a részletes programról értesítést küldünk.
Megtisztelő jelenlétére számítunk!

Forrás: Kreatív Online Hírlevél